Dołącz do grona ekspertów School of Experience

Jesteśmy zainteresowani współpracą z ekspertami w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta i pracownika. Jeśli jesteś specjalistą w tej dziedzinie i chcesz podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem - zapraszamy do kontaktu.

W ramach School of Experience oferujemy możliwość prowadzenia warsztatów stacjonarnych w Warszawie. Przygotowujemy się także do uruchomienia szkoleń online. To znakomita okazja do podzielenia się wiedzę i umiejętnościami, a także wymiany doświadczeń z innymi ekspertami z branży.

Wspólnie z ekspertami opracowujemy materiały edukacyjne dla uczestników warsztatów - w tym materiały powarsztatowe. Jeśli chcesz dołączyć do grona ekspertów School of Experience - skorzystaj z poniższego formularza.

2709.2023

EX krok po kroku, czyli jak wdrożyć w firmie program Employee Experience

Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!

Dowiedz się więcej
0410.2023

ROI z CX, czyli jak ustalić: czy, kiedy i ile naprawdę zainwestować w budowanie doświadczeń klienta

Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – ten warsztat może być dla Ciebie. Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.

Dowiedz się więcej
1710.2023

Badania wspierające działania Customer Experience

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą potrafili samodzielnie przełożyć cele biznesowe na cele badawcze; wybrać metodologię badania w zależności od celów biznesowych i badawczych; zaprojektować wielkość i sposób doboru próby badawczej w badaniach jakościowych i ilościowych; przygotować kwestionariusz wywiadu, ankietę i scenariusz wywiadów pogłębionych (IDI) lub wywiadów grupowych (FGI), a także krytycznie ocenić raport badawczy - podstawowe dane, wskaźniki i rekomendacje.

Dowiedz się więcej