Dzień: | 27.09.2023 |
Godzina: | 9:00 - 16:00 |
Miejsce: | Warszawa |
Prowadzący: | Joanna Szymańska |
Opis warsztatów:
Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!
Podczas warsztatów omówione będą między innymi:
Prowadząca:
Joanna Szymańska - praktyk i pasjonatka obszaru Employee Experience. Doświadczenie zdobywała przez kilkanaście lat pracując w międzynarodowych organizacjach, jako dyrektor lub kierownik obszarów Employee & Customer Experience. Pracowała m.in. w branży teleko (PLAY) oraz w branży IT (Billennium). Wykonywała też projekty EX dla obszaru ubezpieczeń oraz bankowości. Współpracuje ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarządami, managerami zespołów i specjalistami. Jest autorką publikacji, prelegentką konferencji branżowych, a także wykładowcą akademickim. Z wykształcenia socjolog - badacz (specjalizacja: metody i techniki badawcze). Obecnie prowadzi firmę doradczą People Story (www.peoplestory.pl) i dzieli się swoim doświadczeniem w tematach EX i CX.
Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!
Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – ten warsztat może być dla Ciebie. Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.
Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą potrafili samodzielnie przełożyć cele biznesowe na cele badawcze; wybrać metodologię badania w zależności od celów biznesowych i badawczych; zaprojektować wielkość i sposób doboru próby badawczej w badaniach jakościowych i ilościowych; przygotować kwestionariusz wywiadu, ankietę i scenariusz wywiadów pogłębionych (IDI) lub wywiadów grupowych (FGI), a także krytycznie ocenić raport badawczy - podstawowe dane, wskaźniki i rekomendacje.