Dzień: | 04.10.2023 |
Godzina: | 9:00 - 16:00 |
Miejsce: | Warszawa |
Prowadzący: | Marcin Charkiewicz |
Opis warsztatów:
Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – ten warsztat może być dla Ciebie!
Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.
Ale przede wszystkim: zastanowimy się, jak w sytuacji praktycznych wyzwań decydować o zaangażowaniu sił i środków w dany projekt (i w jaką jego odmianę!). A także co zrobić, kiedy wychodzi nam, że jednak inwestycja może się nie zwrócić…
Podczas warsztatów omówione będą między innymi:
Prowadzący:
Marcin Charkiewicz - dyrektor ds. klienta w Black Red White. Od prawie 20 lat pasjonat i praktyk rzeczywistości spod znaku Human Experience. Zaczynał w telekomie, jako inicjator badań UX, potem odpowiadał za wprowadzanie kolejnych inicjatyw badawczych i poprawiających doświadczenia klientów i pracowników, by finalnie skończyć jako współtwórca strategii CX w Orange Polska. Rok temu przeniósł się do Black Red White, gdzie całościowo mierzy się z transformacją działań obszaru klientowskiego. Psycholog, ekonomista, nauczyciel akademicki na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!
Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – ten warsztat może być dla Ciebie. Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.
Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą potrafili samodzielnie przełożyć cele biznesowe na cele badawcze; wybrać metodologię badania w zależności od celów biznesowych i badawczych; zaprojektować wielkość i sposób doboru próby badawczej w badaniach jakościowych i ilościowych; przygotować kwestionariusz wywiadu, ankietę i scenariusz wywiadów pogłębionych (IDI) lub wywiadów grupowych (FGI), a także krytycznie ocenić raport badawczy - podstawowe dane, wskaźniki i rekomendacje.